    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pingowanie telefonu a pobór energii
    Date: Mon, 18 Apr 2016 15:28:11 +0200

    On Mon, 18 Apr 2016 12:11:43 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Nie widzę takiej opcji. Zresztą nie widzę wielkiego sensu, żeby ją
    > stosować. Od tego jest domowe WiFi, żeby telefon z niego korzystał.

    Ja mam taką opcję. Czy ona jest czy nie zależy od implementacji
    Androida przez danego pruducenta. Opcja bardzo oszczędza baterię.
    Nie każdy sobie życzy żeby tel. był podłączony jak ma być wygaszony
    ekran. Jedyny jej minus to to, że trzeba po wybudzeniu czekać
    3-4.sekundy na ponowne podłączenie do wifi.
    Jeśli chodzi o organizację deep sleep z wifi to procesy, które są w
    trakcie przesyłania zakładają wakelocki (żeby deepsleep nie przerwał
    komunikacji w trakcie) a te które planują wymiane danych w
    przeszłości ustawiają wake alarm.

    > A co do polegania... To prywatny projekt, wiec wystarczy tylko, że
    znam
    > zachowanie swojego telefonu. ;)

    Błąd. Zmienisz z jakiegoś powodu telefon na zachowujący się inaczej i
    będziesz musiał pod nowa implementować swoje funkcjonalności.

    --
    Marek