eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa? › Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    From: "jedrek" <jedrek@jedrek>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Date: Sun, 14 Feb 2016 14:46:02 +0100

    "Mario" news:n9lbfp$17q$1@dont-email.me
    > A co do wskrzeszania to napisz na jak długo wskrzesza się tego ADATA.

    Wskrzeszony 2 lata temu, do dziś chodzi bez zająknięcia i jak na złość nie
    chce się uszkodzić...............
    Soft naprawczy dedykowany od producenta prawdopodobnie wgrywa do chipa
    nowszy firmware bardziej głupotoodporny - jak widać skoro działa. Co ciekawe
    po naprawie pen z "fabrycznej" pojemności 29,2GB zwiększył swoją pojemność
    do 30,1GB. Czyli nowszy wsad prawdopodobnie bardziej chudy? Sposób
    zarządzania pamięcia? I w związku z tym wygospodarowane dodatkowe MB (?)

    Nie jestem z NASA, żebym miał tam trzymać dane ważne dla życia całej
    ludzkości na ziemi, więc naprawdę nie wiem czy się tak tu niektórzy
    przejmują. Zawsze jestem tego świadomy, że może odmówić posłuszeństwa.
    Równie dobrze może nowy pen prędzej polecieć niż ten reanimowany.
    Skoro sam producent udostępnia takie oprogramowanie to widocznie ktoś
    mądrzejszy to przemyślał niż krytykujący na tej grupie.