eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa? › Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
  • Data: 2016-02-14 17:41:15
    Temat: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Feb 2016 15:16:46 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > W takim przypadku szyfrowanie niewiele pomoże (patrz niedawne posty
    > prawie niektórych "cywilizowanych" krajów mogące zmusić do
    ujawnienia
    > haseł).

    Nikt mnie nie może zmusić do podania czegoś, czego nie znam. Klucze
    są na nośnikach , które ulegną zniszczeniu w przypadku dotknięcia ich
    przez osoby niepowołane.
    Argument o karaniu za "niepodanie" haseł tu urban legend, było już
    wielokrotnie ptostoeane, że żadna z przytaczanych osób skazanych nie
    odbywa kary za brak ujawnienia haseł za bardziej poważne
    przestępstwa.

    >Zwłaszcza że wielki brat patrzy na wszystko co robisz w sieci.

    Właśnie to jest argument za tym by TYM BARDZiEj korzystać z
    kryptografii.
    Żyjemy w czasach, w których absolutnie trzeba chronić swoją
    prywatność.

    --
    Marek