  • Data: 2010-10-19 06:59:49
    Temat: Re: oszczedny procek
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sat, 16 Oct 2010 13:45:13 +0200,
    Adam Dybkowski <a...@4...pl> screamed:

    > Bo trzeba używać do programowania AVR Studio a nie jakichś avrdude'ów.

    Chyba jeszcze wersja na Linuksa nie wyszła. I w sumie nie bardzo za nią
    tęsknię.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 08:59:02 user up 12595 days, 20:54, 1 user, load average: 0.18, 0.04, 0.06 ]

    Friends come and go, but enemies accumulate.