  • Data: 2010-10-18 09:33:51
    Temat: Re: oszczedny procek
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 17.10.2010 15:51, schrieb Dykus:
    > Witam,

    > Dlaczego? Podoba mi się np. u Atmela duża liczba dostępnych not
    > aplikacyjnych z przykładowymi projektami...

    > Standardowe normy dla urządzeń przemysłowych (10V/m)?! Dziwie się, bo u
    > nas wiele urządzeń opartych jest na AVRach i nidgy nie było problemów
    > pod tym kątem. Nawet są tacy, co stwierdzają, że wolą w nowym urządzeniu
    > stosować Atmele, bo mają pewność co do EMC...

    Ja osobiście miałem problemy z Atmelem, ale nie przy normach
    standartowych ino trochę bardziej wyrafinowanych (1.5kV/m). W każdym
    razie ja jak i moi koledzy znacznie poszerzyli swój zasób słów w różnych
    językach o słowa powszechnie uważane za brzydkie lub obraźliwe.
    W kaźdym razie miałem wszystko, z przeprogramowaniem czipa i włączeniu
    się fusów włącznie (ATmega8). Możliwe, że dałem dupy przy projektowaniu
    płytki (prawie na pewno), ale trochę mi to zbrzydziło Atmela.

    Z MSP nie miałem takich problemów. Problemy miałem za to gdzie indziej,
    ale jakoś łatwiej z nimi poszło.
    Ale w sumie jak komuś się bardziej podoba Atmel to niech bierze, nikomu
    nie bronię.
    Osobiście lubię MSP, bom sięp rzyzwyczaił, ale inne mamusie też mają
    ładne córki ;-).

    Waldek