    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [off] mini wieza i radio internetowe
    Date: Thu, 27 Dec 2012 12:30:07 +0100

    W dniu 2012-12-14 12:41, Kernel Panic pisze:

    > Temat ciekawy, ale mało takich zabawek jest dostępnych a i cena taka
    > sobie, sam kiedyś o czymś takim myślałem. Jeśli masz już telewizor i to
    > on mógłby pełnić funkcję miniwieży

    Potwierdzam. Zdarza mi się wykorzystywać w ten sposób Samsunga C650.
    Rozwiązanie jest o tyle fajne, że telewizor podłączony do lokalnej sieci
    może nie tylko odbierać stacje internetowe (aplikacja nazywa się bodajże
    vTuner) ale także odtwarzać multimedia po DLNA. Można wybrać go jako
    urządzenie renderujące np. z poziomu smartfona.

    Mimo wszystko nie pogardziłbym jakąś wieżą, która oferowałaby podobne
    możliwości. :)