  • 1. Data: 2012-12-14 01:45:38
    Temat: [off] mini wieza i radio internetowe
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    moze troche OFF, ale potrzebuje zakupic mini wieze, co potrafilaby
    takze streamowac stacje z Internetu. Macie jakies namiary???
    Oczywiscie cena przystepna od 500 do 1000 zl.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-12-14 11:38:18
    Temat: Re: [off] mini wieza i radio internetowe
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Czesc,
    >
    > moze troche OFF, ale potrzebuje zakupic mini wieze, co potrafilaby
    > takze streamowac stacje z Internetu. Macie jakies namiary???
    > Oczywiscie cena przystepna od 500 do 1000 zl.

    Opcja przystepna:
    Jakilkowiek tablet z androidem i wifi. Duzo softu i prosta obsluga, duzy
    ekran wyjscie audio do wejscia w sprzecie grajacym.

    Tmek

  • 3. Data: 2012-12-14 12:41:00
    Od: Kernel Panic <n...@l...nope>

    W dniu 2012-12-14 01:45, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > moze troche OFF, ale potrzebuje zakupic mini wieze, co potrafilaby
    > takze streamowac stacje z Internetu. Macie jakies namiary???
    > Oczywiscie cena przystepna od 500 do 1000 zl.

    Temat ciekawy, ale mało takich zabawek jest dostępnych a i cena taka
    sobie, sam kiedyś o czymś takim myślałem. Jeśli masz już telewizor i to
    on mógłby pełnić funkcję miniwieży - mk808 wydaje się dość atrakcyjną
    zabawką, dodającą jeszcze parę innych ficzerów do TV. Nie wiem jak się
    sprawuje w praktyce, ale wydaje się dość interesujące.

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2012-12-20 15:05:29
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    a...@p...pl wrote:

    > moze troche OFF, ale potrzebuje zakupic mini wieze, co potrafilaby
    > takze streamowac stacje z Internetu. Macie jakies namiary???
    > Oczywiscie cena przystepna od 500 do 1000 zl.

    U siebie połączyłem tablet z Carfura za 250 zł do Radmora i gra pięknie.

  • 5. Data: 2012-12-27 12:25:41
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2012-12-14 11:38, Tmek pisze:

    > Opcja przystepna:
    > Jakilkowiek tablet z androidem i wifi. Duzo softu i prosta obsluga, duzy
    > ekran wyjscie audio do wejscia w sprzecie grajacym.

    Moim zdaniem lepszym pomysłem byłoby wykorzystanie jakiegoś starego PDA
    z Windowsem Mobile (ewentualnie PalmOS-em) i modułem WiFi. Wraz z
    nastaniem ery nowoczesnych smartfonów i tabletów takie urządzenia
    praktycznie wyszły z użycia i dzisiaj można je dostać na Allegro za
    śmiesznie pieniądze (100-200 zł). Oprogramowanie do streamingu audio z
    Internetu było dostępne na te systemy, nie powinno być problemów z jego
    znalezieniem. Procek w rodzaju XScale 300-400 MHz wystarczy tutaj z zapasem.

    Dlaczego moim zdaniem tani tablet jest tutaj niezbyt dobrym
    rozwiązaniem? Miałem trochę do czynienia z chińskimi tabletami za
    400-500 zł (a więc nawet nie tymi najgorszymi). O ile ich parametry
    sprzętowe są nawet akceptowalne, a konstrukcja w miarę solidna, to
    system pozostawia trochę do życzenia. Czasem dają o sobie znać
    niedoróbki wpływające na stabilność - urządzenie potrafi się samoczynnie
    zrestartować albo zawiesić. Do tego drenaż baterii jest nieporównywalnie
    większy niż w przypadku tabletów renomowanych firm.

    Tablet za 200 zł zapewne będzie w dodatku bez porównania mniej solidnie
    wykonany niż porządne PDA, które w chwili premiery kosztowało ponad 1k zł.

    W przypadku urządzeń z systemem Windows Mobile w wersji 2003SE lub
    starszej trzeba pamiętać o jednym - system rezyduje w RAMdysku i
    rozładowanie akumulatorka i bateryjki backupowej doprowadzi do HR.
    Jednak mój stary iPAQ potrafił nieużywany leżeć nawet 2 tygodnie zanim
    to się stało. Zresztą budując takie "radyjko" można zadbać o zasilanie
    sieciowe.

    Inny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to zastosowanie jakiegoś
    linuksowego routera i karty dźwiękowej USB. W sieci krążyły opisy kilku
    takich projektów. Tylko wtedy oczywiście trzeba pomyśleć o jakimś
    interfejsie. No chyba, że wystarczy nam sterownie z wiersza poleceń,
    przez telnet. Sam chętnie złożyłbym coś takiego, montując w obudowie po
    starym, lampowym radiu. :)

  • 6. Data: 2012-12-27 12:30:07
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2012-12-14 12:41, Kernel Panic pisze:

    > Temat ciekawy, ale mało takich zabawek jest dostępnych a i cena taka
    > sobie, sam kiedyś o czymś takim myślałem. Jeśli masz już telewizor i to
    > on mógłby pełnić funkcję miniwieży

    Potwierdzam. Zdarza mi się wykorzystywać w ten sposób Samsunga C650.
    Rozwiązanie jest o tyle fajne, że telewizor podłączony do lokalnej sieci
    może nie tylko odbierać stacje internetowe (aplikacja nazywa się bodajże
    vTuner) ale także odtwarzać multimedia po DLNA. Można wybrać go jako
    urządzenie renderujące np. z poziomu smartfona.

    Mimo wszystko nie pogardziłbym jakąś wieżą, która oferowałaby podobne
    możliwości. :)