    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Date: Sun, 18 Dec 2016 03:08:31 +0100

    > Po wysłuchaniu tego utworu w stroju 432Hz,(to też pomysł pana Jana):

    nie, to nie jest "pomysł pana Jana". Wiesz, wyśmiewanie wszystkiego,
    czego się nie bardzo rozumie jest takim sobie pomysłem...
    Są ludzie, dla których to jest tylko pokaz ignorancji. Choć oczywiście
    wielu innych (nawet większość) będzie się śmiać razem z tobą. Oczywiście
    z miłym poczuciem, jacy to oni są mądrzy i wykształceni, a inni to banda
    niedouków i mitomanów. Jeżeli czujesz się lepiej słysząc donośne
    beczenie stada, to ok.