  • Data: 2016-12-18 13:08:05
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: "Vernon L. Pinkley" <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen napisał:
    > Bądźmy dobrej myśli, wielki odkrywca Jan Taratajcio z zespołem są na
    > dobrej drodze:
    > https://youtu.be/7XBhacRcwgA?t=229

    Tu masz pierwowzór i jakieś tam badania, niestety nie traktowałem
    żadnych bakterii czy pasożytów prądem w.cz pod mikroskopem i nie wiem
    na ile jest łał a na ile kit. Nie wiem też czy DNA wpada w rezonans
    i eksploduje:)
    http://alternativa-za-vas.com/support-files/cure_for
    _all_diseases.pdf

    Wiem jedno, w tym przypadku działać może co najwyżej efekt placebo.
    Gdyż albowiem ponieważ pierwowzór zakłada jedną f dla jednego organizmu
    niepożądanego w ciele człowieka, u p.Taratajco jest gen. Na 555
    którego to harmoniczne mają niby niszczyć wirusy które giną przy 25MHz.
    Pozostanę sceptyczny, prędzej pójdę do zielarza:)

    > Zdaje się, że fundacja Rockefellera blokowała poprzednią wersję
    > wynalazku:
    > https://youtu.be/3BRkfhqErvI?t=547

    No dobrze, ktoś ma już zdiagnozowanego raka idzie do p.Taratajco
    i jest wyleczony. Powinniśmy mieć więc cud za cudem.

    Bardziej wiarygodny jest ten polski mnich co uczył się u kitajców.
    https://youtu.be/mqfwkIArqMs?t=7m58s