  • Data: 2016-12-18 16:36:39
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Dec 2016 03:08:31 +0100
    doszła do mnie wiadomość <o34r36$5oq$1@node2.news.atman.pl>
    od sundayman <s...@p...onet.pl> :

    >nie, to nie jest "pomysł pana Jana". Wiesz, wyśmiewanie wszystkiego,
    >czego się nie bardzo rozumie jest takim sobie pomysłem...
    >Są ludzie, dla których to jest tylko pokaz ignorancji. Choć oczywiście
    >wielu innych (nawet większość) będzie się śmiać razem z tobą. Oczywiście
    >z miłym poczuciem, jacy to oni są mądrzy i wykształceni, a inni to banda
    >niedouków i mitomanów. Jeżeli czujesz się lepiej słysząc donośne
    >beczenie stada, to ok.

    Racja, to nie jest pomysł paba Jana.
    http://ianchadwick.com/blog/432-vs-440hz-science-or-
    codswallop/
    Przed nim zastosowało go wielu ludzi sprzedających fikcję i kłamstwa,
    cały ten przemysł(fikcji i kłamstwa)trafił w objęcia Internetu.
    Ludzie zarabiają na kłamstwach spore pieniądze:
    Skrótem:
    http://tiny.pl/gdmsq
    Pełny link:
    https://www.buzzfeed.com/craigsilverman/how-macedoni
    a-became-a-global-hub-for-pro-trump-misinfo?utm_term
    =.ucMxmQk5Y#.tceE987ZX

    Tego jest cała masa, czy tego typu fakenewsy i promowanie bzdur dla
    zarobku może być przyczyną cofnięcia w rozwoju naszej cywilizacji?
    Już to się stało, ludzie wierzą w te bzdury, nie chcą albo nie
    potrafią ich zweryfikować, tych ludzi jest coraz więcej, nawet ludzie
    wykrztałceni trafiają do tego grona.
    Zappery,lecznicze dywany z wielbłąda, cieciorka, pamięć wody, GMO,
    szczepionki...

    433 vs 440 od pana Taratajcio:
    http://porady.uzdrawianie.org/?cat=718

    "Pierwsza próba zmiany stroju A=432 Hz na A= 440 Hz nastąpiła w roku
    1917
    z inicjatywy Rockefellerów. Świat muzyczny się na to nie zgodził,
    jednak rząd USA
    w rok później zaakceptował to jako standard."

    Znowu Rockefeller? Urojonka, czy może przemyślany biznes kłamstwa?

    Cd 432 vs 440 od Taratajcio:
    https://youtu.be/bq_Px0KqS44?t=329

    Jedno mnie zastanawia, czy pan Taratajcio zdaje sobie sprawę z tego,
    co z nim robi prowadzący wywiad(swoją drogą ciekawe nazwisko,
    Podlecki)?

    Zapper:
    http://tiny.pl/gdmsw
    https://www.monitor-polski.pl/jak-skutecznie-wyleczy
    c-ciezkie-i-nieuleczalne-choroby-jan-taratajcio/comm
    ent-page-1/

    Rockefellerów nie ma(jakiś komentujący jednak ich wymienił, pewnie po
    to, aby prawda zwyciężyła) ale za to jest GMO i są szczepionki.

    Otchłań się rozrasta i w końcu nas pochłonie.
    https://kierul.wordpress.com/2016/12/16/iwo-bialynic
    ki-birula-o-dobrej-zmianie/

    I jeszcze jedno, ja nie szukam tu dowartościowania, dość dobrze zdaje
    sobię ze swoich ograniczeń intelektualnych.Tylko niech kłamstwo
    zostanie nazwane kłamstwem.
    --
    "Mamy bowiem próby zastąpienia teorii ewolucji kreacjonizmem
    mamy próby zastąpienia nauk medycznych ideologicznie