    From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowy minister nowe drogi
    Date: Tue, 22 Dec 2015 11:38:49 +0100

    > Na jaki rzad glosowaliscie, tak bedzie sie wam jezdzilo:
    >
    > http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/zw%c4%99zi%c4%87-ekspres%c3%b3wki-zamkn%c4%8
    5%c4%87-drogi-z-koleinami-wywiad-z-ministrem-infrast
    ruktury/ar-BBnOgcw

> [...]
    > w ciągu doby doczekała się przebudowy, a taka, po której jeździ 18 tys.,
    > nie może się jej doczekać. [...]
    >
    > -Jeśli z analizy będzie wynikało, że zamiast drogi ekspresowej można
    > zbudować drogę dwa plus jeden, to koszty spadną o połowę. To model
    > realizowany w Skandynawii, gdzie mamy trzy pasy, z czego przez 5-10 km
    > dwa w jednym kierunku, a jeden w drugim, po czym to się zmienia - mówi
    > Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury i budownictwa"
    >

    > No coz - lepsza "ekspresowka" 2+1 niz 1+1, ale prawde mowiac - niewiele

    "Na jaki rzad glosowaliscie, tak bedzie sie wam jezdzilo" - po co
    cytujesz jakiegoś debila?
    Skoro zaplanowano wydatki na 200mld a maja 100, to w jaki sposób PO
    chciało to budować? Kradnąc resztę z OFE czy to kiełbasa wyborcza?
    Pomysł PiS na 2+1 uważam za do dupy, lepiej niech w ogóle tego nie
    budują, a kasę przeznaczą tam gdzie jest potrzeba 2+2. Chyba, że już
    jest jakaś umowa z UE na dotacje?