  • Data: 2015-12-22 20:49:57
    Temat: Re: nowy minister nowe drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n5c3pg$qhb$...@d...me...
    J.F. wrote:
> [...]
    wskiej-Curie_w_Warszawie

    >tak o ten. otóż przetarg ogłoszony za ich czasów trzeba było
    >unieważnić
    >bo metoda, którą próbowali budować była bez sensu i horrendalnie
    >droga.
    >W hosse to trafił nastepny przetarg. Za czasów Kaczyńskiego i jego
    >namiestników można to było zrobić taniej.

    Ja tam nie wiem, ale z artykulu wynika, ze za czasow Kaczynskiego
    (2002) to sie dopiero zaczelo planowanie mostu. Potem byly rozne
    protesty mieszkancow i przetarg wystartowal dopiero w 2005 - czyli na
    odchodnym.
    Nie bylo wiec tak, ze Kaczynski uniewaznil przetarg - to po nim
    uniewazniono.

    jakies stare informacje
    http://hgw-watch.pl/2007/10/planowany-koszt-mostu-pn
    ocnego-13-mld-z.html

    >oczywiście, zę niedużo. Warszawa jest jednym z najmniej zadłużonych
    >miast

    O relatywizm mi chodzi - 2.5 mld w 2005 to wcale niekoniecznie jest
    mnie niz 6 mld w 2015.
    Inna sprawa, ze gdyby wtedy pozyczono miliard, to mogl by byc juz
    dawno splacony ... choc w zlym scenariuszu mogloby i miasto
    zbankrutowac :-)
    A zadluzenie miasta latwo ukryc w spolkach miejskich.

    J.