  • Data: 2021-07-06 18:17:13
    Temat: Re: na rondzie prosto - jest wyrok
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jul 2021 17:46:27 +0200, Shrek wrote:

    > Generalnie od tego oceniania to jest prokurator i sąd. I na nim
    > stwierdzenie że jazda 70@50 to w istocie to samo co 136@50 spowoduje
    > jedynie stwierdzenie iż nie jest to prawda:P

    Najpierw sie wezma za tych, co jada 136, potem za tych, co 103, potem
    a tych co 90, a potem zostana ci, co 70@50 jada :-)

    ale ja o kwalifikacji prawnej - jesli kierowca tylko jechal 130 przez
    wies (lub Warszawe), i nic innego zlego nie zrobil ... to z jakiego
    artykulu chcesz go skazac?

    I co przeszkada zastosowac ten sam artykul przy 70/50 ?

    J.