  • Data: 2019-01-04 10:44:03
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-03 o 22:56, mk4 pisze:

    > Mówiłem o tobie jako kierowcy. Pewnie jak pipa wyjeżdżasz z
    > podporządkowanej a później jęczysz, ze "nie myślałeś że", "nie
    > zakładałeś że", "wydawało się że", "myślałeś że", itd. itp.

    Ależ matołku, przecież przykład wyjazdu z podporządkowanej jest z dupy.
    Ty pewnie, jeśli w ogóle jeździsz, jak jedziesz ulicą z pierwszeństwem,
    to się zatrzymujesz, wyciągasz lornetkę, i patrzysz czy jakiś twój brak
    bliźniak nie zapierdala 300km/h, aby grzecznie mu ustąpić miejsca i
    wyjść na inteligentnego i przewidującego.

    > Po prostu upewnij się. Tylko tyle. Ale ty tego nie ogarniasz, wiec
    > dlatego lepiej oddaj uprawnienia.

    Nie robisz tak? To jak, oddałeś już uprawnienia? Oh wait, trudno oddać
    coś, czego się nie ma.

    > A pieszy też powinien się upewnić. A może on przede wszystkim.
    >
    > PS. A tak w ogóle to popatrz na to miejsce i postaraj się realnie

    Nie obchodzi mnie ile mógł jechać, odnoszę się do twojego wyrzygu
    "300km/h".

    Ale jeśli jesteś biegłym w tych sprawach, to możesz mi obliczyć, ile
    musiał jechać samochód, aby - trochę przyhamowując - odrzuciło dwie
    osoby na 50 metrów. Wtedy to będzie "postaraj się realnie", bo na razie
    tylko się ośmieszasz.

    --
    Liwiusz