    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: miniaturyzacja ;)
    Date: Tue, 28 Jun 2016 07:53:01 +0200
    <nkqvs2$ds2$1@node1.news.atman.pl> <d...@m...uni-berlin.de>
    <nkr0d3$eaj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <q...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nks1oi$hm7$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnnn35s0.448.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Oni tam się raczej napawiają.

    Czasem tam, a wtedy ich ochrona wygania, więc potem na ulicy... Jak
    chodziłem na centralę na nocną zmianę... nie tylko na nocną, ale przeważnie
    wtedy, bez kalendarza wiedziałem, kiedy są popularne imieniny... Rzeczona
    ulica to Poznańska, choć ja pracowałem obok, przy innej, Nowogrodzkiej
    znaczy się. Tylko często Poznańską przechodziłem. Nawet mnie kurewki na
    ruchanie chciały brać :)
    Już nawet niektóre z daleka poznawałem, bo ich ekipa była raczej niezmienna
    :) Zastanawiam się, bo minęło ponad 20 lat, czy niektórym nawet dzień dobry
    nie mówiłem :) Ale nie, klientem ich nie zostałem.

    O! I o to chodzi!

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking