eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną... › Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
  • Data: 2011-10-22 22:23:42
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: "KrisB" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1957824151.20111022220906@pik-net.pl...

    > Ale ty już popełniasz wykroczenie jadąc przyspawany do lewego pasa. I
    > chcesz innych pouczać?

    -No teraz widzę lepiej będę jeźdżił prawym i zjeżdżał na lewo 200-300m od skrętu w
    lewo wg tego policjanta z artykułu bo dura lex
    set lex.
    -Było po równo win bo ci za mną chcieli wyprzedzać=w tej sytuacji wykroczenie. A jak
    mówiłem musze jezdzić to nie mogę mieć nawet
    0.5 winy tylko 0...
    -Aha i oni pewnie (a jak nie oni to każdy takich zna pełno z autopsji) popelnili 2
    wykroczenia-po 1) przyspawani do lewego 2) stale
    przekraczając dopuszczalną średnio o 20-40 i więcej.. Z takich artykułów i
    (interpretracji?) przepisów się tylko cieszą.

    PS. Też moje wyciąga 180 a kupuję wkrótce nówkę ciągnącą 250, a po tuningu to i 270
    pewnie .