eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną... › Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
  • Data: 2011-10-22 23:03:08
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: "KrisB" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j7v9vj$pu2$1@news.onet.pl...

    > A to inna bajka, powinieneś więc użyć innych argumentów niż Vmax danego pojazdu.
    >
    > To czym taczam się teraz też pewnie z 300km/h by zamknęło, no może trochę
    przesadzam ale 260-270 spokojnie. A jeśli chodzi o
    > komfort zawieszenia na pewno nie umywa się do obrzydliwie miękkiego i komfortowego
    wielkiego merca.

    Mam ciut inne zdanie co do miękkości merca z aptatacyjnymi amorkami jak tu
    mówicie-dla mnie miękkie to że chybocze się że porównam
    do statku na falach, czyli że chaotycznie jak poniesie. A full adaptacyjne
    zawieszenie działa tak że jest 7 czujników:4 położenia na
    każdym kole i 3 przyśpieszenia w każdej płaszczyznie, 1000x/sekundę leci to przez
    komputerek do sterowania 4 amorkami. Cel jest taki
    że jedzie się idealnie poziomo, przy russzaniu, hamowaniu, zakrętach, i wybojach bez
    przechyłów. I np. w tym S to działa.
    A że to auto dla dziadków to się nie zgodzę bo nawet v. 1800ccm daje do setki 7 z
    hakiem zależnym od tego do czego ja wsadzono.
    Może to cykora ale nie mam zamiaru testować tego 250km/h, bo jak już go kupie to żeby
    z niego jakiś czas korzystać.. A nie tylko do
    pierwszego testu Vmax.