  • Data: 2010-09-24 09:37:29
    Temat: Re: małe, mocne, do zabawy..
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i7gos3$i98$1@inews.gazeta.pl...
    > Potrzebuję samochodu "z jajem" :) Na co dzień mam Mondeo 2.5 V6 170KM -
    > fajne, ale z racji gabarytów i masy owe 170KM gdzieś znika.. Zastanawiam
    > się zatem nad zakupem drugiej fury - jakiegoś małego, mocnego diabełka,
    > którego przeznaczeniem byłoby tylko i wyłącznie dostarczanie mi adrenaliny
    > i radości z jazdy :>
    > Wymagania:
    > - Mała buda - hatchback itp. , kierowca ma mieć wygodnie, a pasażerowie..
    > jacy pasażerowie? :)
    > - silnik V6 (ostatecznie VR6, broń boże żadne japońskie turbowiertarki
> [...]

    Ja widzę że Ci to Mondeo nie pasi za bardzo. Najpierw chciałeś go sprzedać
    zaraz po kupnie i zamienić (na Audi S5 bodajże) a teraz szukasz znowu
    mocniejszego zamiennika. Zamiast wydawać 10 tys na jakiegoś szrota to może
    sprzedaj Mondka, dołóż te 10 albo więcej i kup coś naprawde mocnego jak Ci
    tej mocy ciągle brakuje. BTW - gdzie Ty ją chcesz wykorzystać?