  • Data: 2010-06-02 21:15:36
    Temat: Re: kondensator na jednej nóżce :-)
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hu3agc$oi2$1@news.onet.pl...

    > Cena sprzedazy liczona była od ilości elementów.
    > Premia była dzielona zależnie od ilości użytych elementów.

    Oj to chyba jakiś były pracownik tego zakładu u mnie w firmie pracuje :)

    Kiedy jeszcze zajmował się "wsparciem technicznym" i kiedy z mającej świetną
    pozycję na rynku, prężnie rozwijającej się firmy zaczeliśmy się
    przekształcać w... (nie napiszę, co mi chodzi po głowie, nie napiszę...) w
    jeszcze lepszą, nowoczesnie zarządzaną i supernowoczesnie prowadzoną firmę,
    z megatrendynowoczesnym managementem opartym na tabelkach, prezentacjach
    i... BACZNOŚĆ! *** W S K A Ź N I K A C H *** Spocznij!, wprowadzono nam w
    dziale wsparcia technicznego specjalny sposób rejestracji obsługiwanych
    problemów, tak, żeby potem na podstawie tego, co jakiśtam inżynier zrobił,
    armia bardzo ciężko pracujących i niezwykle ważnych dla funkcjonowania firmy
    osób mogła sporządzać tabelki, rysować mądre wykresy, robić animowane
    prezentacje - no wiadomo.

    Tenże człowiek w każdym razie do sytuacji przystosował się idealnie.
    Przychodziło zgłoszenie: nie działa cośtam. Cośtam zwykle było sporym
    systemem, opartym na iluś modułach podrzędnych. Ja sprawę załatwiałem jednym
    wpisem: nie działa urządzenie xxx, zresetowano, zaczęło działać, amen. Czas
    naprawy: 1 godzina.
    Kolega zaś:
    1) nie działał taki moduł. Zresetowano moduł. Czas: jedna godzina.
    2) nie działał siaki moduł. Zresetowano moduł. Czas: jedna godzina.
    3)
    4)
    5)
    i tak do wysokości salda. Znaczy ilości komponentów urządzenia. A że cały
    czas chodziło o tą samą jedną godzinę i ten sam reset wykonany na całości
    metodą pociągnięcia za heble od zasilania? No tak. Ale tego w tabelce nie
    było jak zaznaczyć. A np. piętnaście wpisów wyglądało w statystyce
    piętnaście razy lepiej niż jeden wpis :-)

    J.