eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakondensator na jednej nóżce :-) › Re: kondensator na jednej nóżce :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed.ision.
    net!newsfeed2.easynews.net!ision!newsfeed3.dallas1.level3.net!newsfeed2.dallas1
    .level3.net!news.level3.com!postnews.google.com!news1.google.com!npeer03.iad.hi
    ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <hu15cl$pdo$1@pippin.nask.net.pl> <hu3agc$oi2$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: kondensator na jednej nóżce :-)
    Date: Wed, 2 Jun 2010 23:15:36 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Lines: 40
    Message-ID: <4c06c9f8$0$19168$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.173.235
    X-Trace: 1275513336 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19168 79.186.173.235:1494
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:589547
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hu3agc$oi2$1@news.onet.pl...

    > Cena sprzedazy liczona była od ilości elementów.
    > Premia była dzielona zależnie od ilości użytych elementów.

    Oj to chyba jakiś były pracownik tego zakładu u mnie w firmie pracuje :)

    Kiedy jeszcze zajmował się "wsparciem technicznym" i kiedy z mającej świetną
    pozycję na rynku, prężnie rozwijającej się firmy zaczeliśmy się
    przekształcać w... (nie napiszę, co mi chodzi po głowie, nie napiszę...) w
    jeszcze lepszą, nowoczesnie zarządzaną i supernowoczesnie prowadzoną firmę,
    z megatrendynowoczesnym managementem opartym na tabelkach, prezentacjach
    i... BACZNOŚĆ! *** W S K A Ź N I K A C H *** Spocznij!, wprowadzono nam w
    dziale wsparcia technicznego specjalny sposób rejestracji obsługiwanych
    problemów, tak, żeby potem na podstawie tego, co jakiśtam inżynier zrobił,
    armia bardzo ciężko pracujących i niezwykle ważnych dla funkcjonowania firmy
    osób mogła sporządzać tabelki, rysować mądre wykresy, robić animowane
    prezentacje - no wiadomo.

    Tenże człowiek w każdym razie do sytuacji przystosował się idealnie.
    Przychodziło zgłoszenie: nie działa cośtam. Cośtam zwykle było sporym
    systemem, opartym na iluś modułach podrzędnych. Ja sprawę załatwiałem jednym
    wpisem: nie działa urządzenie xxx, zresetowano, zaczęło działać, amen. Czas
    naprawy: 1 godzina.
    Kolega zaś:
    1) nie działał taki moduł. Zresetowano moduł. Czas: jedna godzina.
    2) nie działał siaki moduł. Zresetowano moduł. Czas: jedna godzina.
    3)
    4)
    5)
    i tak do wysokości salda. Znaczy ilości komponentów urządzenia. A że cały
    czas chodziło o tą samą jedną godzinę i ten sam reset wykonany na całości
    metodą pociągnięcia za heble od zasilania? No tak. Ale tego w tabelce nie
    było jak zaznaczyć. A np. piętnaście wpisów wyglądało w statystyce
    piętnaście razy lepiej niż jeden wpis :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: