  • Data: 2010-08-22 18:11:22
    Temat: Re: kolizja - sprawca w PZU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Aug 2010 15:20:15 GMT, to wrote:
    >begin Jurand
    >Możesz, nie możesz, strata musi być konkretna. Czy fakt, ze musiałeś
    >podjechać do kina metrem czy autobusem jest wart 200 zł? Można
    >dyskutować.
    >Ma o tyle, ze w przypadku wykorzystywania auta w DG można po prostu
    >założyć, że jego brak będzie bardziej kosztowny niż wynajęcie zastępczego.

    Ale czemu cos zakladac ? Strata ma byc konkretna :-P
    Poszkodowany przedstawi zestawienie prac zawalonych z powodu braku
    pojazdu, dolaczy umowy , potwierdzenie przelewow kar umownych to
    bedzie konkret :-)

    Tak czy inaczej - nie ma powodu zeby dzielic na DG/bez.

    W obu przypadkach mozna sie zastanowic czy wynajecie pojazdu bylo
    uzasadnione i czy nie mozna bylo taniej - nie mowie ze autobusem, ale
    np taksowka.

    J.