  • Data: 2010-08-22 20:23:34
    Temat: Re: kolizja - sprawca w PZU
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c715ec7$0$22798$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Jurand

    > Strata konkretna to taka którą da się wycenić.

    Oczywiście - da się ją wycenić. Wycena to jest kwota, za jaką musisz wynająć
    auto zastępcze, aby zachować dotychczasowy standart funkcjonowania - nie ma
    bowiem powodu, dla którego Twój standart funkcjonowania miałby zostać
    obniżony nie z Twojej winy.

    Tutaj jest krótko i na temat:
    http://www.interauto24.pl/auto-zastepcze/

    Mi przykładowo dzielnie ubezpieczyciel wypłacił prawie 5000 PLN za auto
    zastępcze, w sytuacji, gdy sam koszt naprawy nie przekroczył 2000 PLN -
    niestety, nie chcieli po dobroci, skończyło się sądem, a auto było
    unieruchomione przez ponad 2 miesiące (oczekiwanie na przybycie rzeczoznawcy
    z ubezpieczalni).

    Jurand.