-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-3.a
ms.xsnews.nl!xlned.com!feeder7.xlned.com!news2.euro.net!feeds.phibee-telecom.ne
t!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada
.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Date: Fri, 11 Jan 2013 20:08:19 +0100
Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
Lines: 64
Message-ID: <kcpnvc$jcr$1@news.vectranet.pl>
References: <kckhnh$8r0$1@news.task.gda.pl>
<50edd11b$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kckm34$58c$1@news.vectranet.pl>
<50ede7a6$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<kcm3rv$fsr$1@node1.news.atman.pl>
<50eeae7b$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<kcmgac$snq$1@node1.news.atman.pl>
<50eee11e$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<50eef2f0$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<1q1v4xjn8dy8t$.1dhfas721dh4l$.dlg@40tude.net>
<kcokjv$16n$1@node1.news.atman.pl>
<50eff026$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<1u2ntrtwdm4mx$.30d72bymtksp.dlg@40tude.net>
<kcp482$ksc$1@node2.news.atman.pl>
<m...@4...net>
<kcpihv$h13$1@news.vectranet.pl>
<4md7k3uzxeys$.1isltaq306eff$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 178235204033.unknown.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.vectranet.pl 1357931308 19867 178.235.204.33 (11 Jan 2013 19:08:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jan 2013 19:08:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
Thunderbird/17.0.2
In-Reply-To: <4md7k3uzxeys$.1isltaq306eff$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479086
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-01-11 19:49, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Fri, 11 Jan 2013 18:35:51 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>
>>> Gdybyś chociaż wiedział o ile trzeba zwolnić żeby na suchym i w deszczu
>>> mieć te same marginesy panowania nad pojazdem... :)
>>
>> Wiesz, ale to naprawdę nieistotne co ja wiem w tej materii.
>
> Postulujesz żeby Tobie ograniczyć prawo do rozwijania w deszczu danej
> prędkości, zakładałem więc że może poprzesz to jakimkolwiek argumentem
> innym niż wirtualna "śmieszność na zachodzie"... No ale widzę że nie.
Widzę, że nie masz innych argumentów przeciw, poza ad personam. Spoko.
>> Na drodze
>> cywilnej *wszyscy* mają się stosować do przepisów, znaków itd.
>
> No i dlatego jest ograniczenie do 140
No właśnie, jest...
> i już...
Nie, nie i już. Ciekawe, czemu przemilczałeś ograniczenia z tytułu np.
deszczu w innych krajach.
> No i jazda 140 polską autostradą nie jest żadnym wykroczeniem,
Hmm, zdaje się, że niezupełnie o to chodziło wprost. Za 149 nawet nie
mogą w teorii złapać. No, i 180 to już tylko 40 wiecej, a nie 50.
> a z tego co
> widać na tych autostradach jest to w dodatku tak bezpieczne jak żadna inna
> rzecz którą można robić na polskich drogach.
Hmmm, Skąd ten wniosek? Widziałeś A4? Masz jakieś dane, które by
potwierdziły to super bezpieczne 140?
> No ale jak widać malkontent zawsze się znajdzie, którego ograniczenie do
> 140 uwiera, bo za duże...
Cóż, jak widzę niewiele zrozumiałeś, ale mnie to nie dziwi.
> Zrozum że naprawdę nie musisz jeździć 140, jeżeli maksymalna prędkość na
> którą się czujesz jest niższa, to jedź wolniej. Prawym pasem oczywiście.
> I wszyscy będą zadowoleni.
Tylko potwierdzasz to, co napisałem wyżej.
> Jak w mieście po 22 uważasz że warunki są takie że powinieneś jechać 50, to
> jedź 50. W czym więc widzisz problem?
W sumie to po 23 i nie jest to kwestia warunków. Dla pieszych te 10
więcej to kolosalna różnica. I jak zwykle nie chodzi tutaj o mnie.
> A statystyki wypadków pokazują, że tam gdzie obowiązują te podniesienia
> jest całkiem bezpiecznie. A problemem nie jest ani noc, ani deszcz.
Tak, pokaż te statystyki, które potwierdzą, że jest tak samo
bezpiecznie (ze szczegółami) jak przy prędkości przyjętej wszędzie,
czyli 10 niżej. Aaaa, możesz przy okazji podać jakie koszty generuje
ta dualność możliwości oraz kto się do tego stosuje.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.13 21:18 Tomasz Pyra
- 11.01.13 21:47 Artur Maśląg
- 11.01.13 22:44 J.F.
- 11.01.13 22:50 J.F.
- 11.01.13 22:58 J.F.
- 11.01.13 23:07 J.F.
- 12.01.13 00:33 RoMan Mandziejewicz
- 12.01.13 02:04 Tomasz Pyra
- 12.01.13 03:43 John Kołalsky
- 12.01.13 04:16 John Kołalsky
- 12.01.13 04:17 John Kołalsky
- 12.01.13 04:27 John Kołalsky
- 12.01.13 04:33 John Kołalsky
- 12.01.13 04:58 John Kołalsky
- 12.01.13 09:30 BaX
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe