  • Data: 2009-05-08 07:33:09
    Temat: Re: jakiego EOS'A warto kupic?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mai, 08:16, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Nie jest prawidłowe.

    > Bzdura. Walnąłeś głupotę a teraz dorabiasz do tego ideologię i tyle.
    >
    > --
    > Kojer

    bzdura jest Twoja bzdura.

    zapytaj pania od j. polskiego co sadzi na temat wtracen wyrazow
    obcojezycznych w konwersacji prowadzonej w j. ojczystym.
    To jest bledem , i do tego czyms nieestetycznym jezykowo ,
    niechlujstwem jezykowym.

    to jest wlasciwie paranoiczne:

    calkowicie blednie i bezpodstawnie , gdyz takiej potrzeby nie ma
    jako, ze istnieja okreslenie polskie -stosowane sa angielskie
    pojecia , i jest to postrzegane jako prawidlowosc , gdy tymczasem
    stosowanie okreslenia w j ojczystym ( przyznaje jeszcze
    niepopularnego) jest postrzegana przez pyskata czesc czytajacych
    jako bledne.

    panowie - mniej telewizyjnych seriali i onetu , wiecej literatury
    pieknej , wyrobicie w sobie wrazliwosc jezykowa.

    pzdr

    XXX