  • Data: 2009-05-08 09:07:14
    Temat: Re: jakiego EOS'A warto kupic?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > 5. <<obiekt lub substancja o określonych właściwościach>>
    > 6. mat. <<dowolny zbiór co najmniej dwóch elementów, w którym określone
    > są i wykonalne działania dodawania i mnożenia, przy spełnieniu
    > określonych warunków>>
    >
    > Żaden punkt nie pasuje.

    pasuje doskonale pkt 5
    co nie oznacza jeszcze , iz znaczenia slowa cialo nie mozna
    rozszerzyc.
    mowi sie np o ucielesnieniu jakiejs idei , czyli urzeczywistniu ,a
    wiec i cialo to rowniez cos materialnego bez blizszego okreslenia co
    to jest. Widzisz znaczen jest wiecej , gdyby sie zastanowic doszloby
    jeszcze kilka

    > I to by było tyle jeśli chodzi o twoją wspaniałą terminologię.

    a gdzie masz w wyminionych pkt slowo " body" ?

    czemu sie nie przepieprzasz do tych , ktorzy uzywaja slowa body , a
    ktorego z cala pewnosci nie wyliczno , natomiast przypieszasz sie do
    kogos kto uzywa slowo " cialo ", ktore jest zgodne z pkt 5. ?
    he ?

    gdybys postawil mi zarzut, ze slowo " holere " napisalem przez samo h
    zamiast przez ch , wowczas musilabym sie zgodzic - to nie podlega
    dyskusji. Natomiast uzywanie slowa " cialo" w stosunku do wymienionego
    przedmiotu jest bardziej uprawnione od slowa " body" w obszarze j .
    polskiego.

    Zatem skoro uzywanie slowa " cialo" jest bardziej uprawnione od
    uzywania slowa " body" , zas niektorzy stawiaja mi zarzut iz tego
    slowa uzywam , natomiast nie stawiaja zarzutu o uzywanie slowa "
    body" gdyz z tej nieprawidlowosci nie zdaja sobie sprawy tzn ,ze te
    osoby nie sa kompetentne.

    A skoro nie sa kompetentne , to takiego zarzutu od osoby
    niekompetentnej nie mozna traktowac powaznie.

    > Powiedz tylko jedno, czy naciśniecie spustu migawki nazywasz mlaskiem, a
    > naciśniecie do połowy półmlaskiem, będzie przynajmniej wiadomo z jakiej
    > szkoły terminologicznej się wywodzisz.

    jest inaczej - nacisniecie spustu nazywam " nacisnieciem spustu"

    z jakiej szkoly terminologicznej sie wywodze ?