  • 1. Data: 2009-05-06 11:21:09
    Temat: jakiego EOS'A warto kupic?
    Od: "michal8" <U...@p...fm>

    witam, prosze o porade jakiegos EOS'a - optymalnie cena/jakosc warto zakupic
    do 2500-3000 zl?

    Michal

  • 2. Data: 2009-05-06 11:36:09
    Temat: Re: jakiego EOS'A warto kupic?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > witam, prosze o porade jakiegos EOS'a - optymalnie cena/jakosc warto zakupic
    > do 2500-3000 zl?

    2000D (na razie plotka). Ma być konkurencją dla Nikona D5000.
    Ma to być 450D z naklejką 2000D plus kijowe (google - "juza" -> 500D) filmami w
    niższej cenie.
    Lub 1000D, ale dopiero po premierze 2000D - ma spaść do $400... ta da!

    Z obecnych:
    1. nówka 500D, ale nie znam ceny.
    2. używka 400D, dzisiaj na C-B był LNIB za 1000 pln.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 3. Data: 2009-05-06 11:41:06
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > filmami w
    > niższej cenie.
    > Lub 1000D, ale dopiero po premierze 2000D - ma spaść do $400... ta da!

    albo 550D to wtedy spadnie cena 500D

  • 4. Data: 2009-05-06 11:44:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z obecnych:
    > 1. nówka 500D, ale nie znam ceny.

    http://www.pixmania.com/pl/pl/2681221/art/canon/eos-
    500d-obiektyw-ef-s-18.html

  • 5. Data: 2009-05-06 12:02:36
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > http://www.pixmania.com/pl/pl/2681221/art/canon/eos-
    500d-obiektyw-ef-s-18.html

    hehe fajna cena! wyzsza niz 50D np w agito :)

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 6. Data: 2009-05-06 12:04:59
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    > witam, prosze o porade jakiegos EOS'a - optymalnie cena/jakosc warto zakupic
    > do 2500-3000 zl?

    proponuję jakiś duży np. 50d - zawiesisz na szyi i panienki będą
    piskać i mieć mokro pod dyskoteką :)))

    Jak do robienia zdjęć to nie ma znaczenia, najlepszy najtańszy.

  • 7. Data: 2009-05-06 12:14:00
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 6 Maj, 14:02, "Steel" <d...@K...pl> wrote:

    -500d-obiektyw-ef-...

    > hehe fajna cena!  wyzsza niz 50D np w agito :)

    a czemu miałaby być niższa? przecie nówka zawsze będzie droższa od
    staroci :))

  • 8. Data: 2009-05-06 14:01:40
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    michal8 wrote:

    > witam, prosze o porade jakiegos EOS'a - optymalnie cena/jakosc warto
    > zakupic do 2500-3000 zl?

    http://www.ceneo.pl/Lustrzanki_cyfrowe;004c1065+n300
    0;0112-0;017Canon_P0-10513.htm

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-05-06 14:28:12
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > witam, prosze o porade jakiegos EOS'a - optymalnie cena/jakosc warto
    > zakupic
    > do 2500-3000 zl?
    >
    > Michal

    Na poczatek 350d razem ze szkielkiem EF 50 mm f/1.4. Naprawde 8 Mpix
    wystarczy - im wiecej Mpix tym lepsze musisz miec szklo bo inaczej bedziesz
    mial pliki - mydlo o duzej rozdzielczosci. Mysle, ze fotka z 500d i z 350d
    robiona na tym samym szkle bedzie trudna do odroznienia nawet na odbitkach
    A4 !.

    Adameck

  • 10. Data: 2009-05-06 14:41:16
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]
    > i z 350d robiona na tym samym szkle bedzie trudna do odroznienia nawet na

    Bylbym zapomnial ! Przy tak jasnym obiektywie ja dziekuje za
    cuda-stabilizacje matrycy itp. Zawsze wole jasniejsze szklo od tego typu
    wynalazkow.

    Adameck