  • Data: 2009-05-08 10:07:55
    Temat: Re: jakiego EOS'A warto kupic?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > Według twojej teorii, to pod punkt 5 można wszystko podpiąć.

    pod pkt 5 mozna podpiac aparat fotograficzny bez obiektywu tak samo
    jak pod pkt 2 i 6 w definicji kurpusu

    > A po co? Jeśli jest i funkcjonuje słowo korpus?

    > Filozofujesz i to głupio/

    moim zdaniem nie glupio i nie jest to filozofowaniem
    uwazasz , ze glupio , ja, ze nie glupio czyli jest remis ,
    neutralnie.
    jesli chcialbys rozstrzygnac czy glupio czy nie glupio to mozna
    zapytac jakis zewnetrzny sad niezawisly.

    Jesli chodzisz do kosciola to wiesz , ze : " slowo stalo sie cialem
    " - co to oznacza i to od tysiecy/setek ( ?) lat ?

    >wyminionych pkt  slowo " body" ?
    >

    > body to jest termin angielski. Ty tłumaczysz ten termin i to błędnie.

    body & soul

    cialo i dusza
    nie korpus i dusza.

    zgodnie z przytoczona definicja slowa " cialo" , aparat fotograficzny
    podchodzi pod pkt 5 - formalnie jest wiec w porzadku.

    wyjasnilem wczesniej , dlaczego slowo cialo wydaje mi sie
    semantycznie b .adekwatne od slowa korpus.
    brzmi tez ladniej dla slowianskiego ucha.

    Zreszta przyznaje , slowo cialo nasunelo mi sie pod wplywem lektury
    tej grupy , wczesniej nie kojarzylem w ten sposob,
    wole juz cialo od body.

    chyba czas juz skonczyc ten watek jezykowy.

    pytajacemu radzilbym : najlepszy stosunek jakosci do ceny ma aktualnie
    w stajni canona model 40d
    odradzalbym aparaty najtansze .

    ( br.... napisalem stajnia , czy to jest zgodne ze slownikiem
    j.polskiego ? )