eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmjaki prepeid w Orange da mi "prawie" darmowe SMS z innym Orange?Re: jaki prepeid w Orange da mi "prawie" darmowe SMS z innym Orange?
    From: Drizzt <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki prepeid w Orange da mi "prawie" darmowe SMS z innym Orange?
    Date: Mon, 23 Nov 2009 23:55:54 -0800 (PST)

    On 24 Lis, 00:29, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Ale i tak doładowywać trzeba co najmniej za 50 zł co 3 miesiące. A to
    > już nie ma wiele wspólnego z "prawie darmowymi SMS-ami" ;)
    z tymi pakietami to prawda, zwykly pop i pakiet za 6 pln 600 smsow do
    orange ale z tym doladowaniem to juz bzdura, sam mam takiego popa i
    pakiet smsow do kontaktu z jednym numerem i co najlepsze to to ze
    pakiet dziala do okreslonego czasu lub wyczerpania pakietu bez wzgledu
    na to czy sa srodki na koncie lub czy juz po terminie doladowania,
    przelalem wszystko na konto brata ktory uzywa numeru a mi wrzuca smsem
    co miesiac 6 pln na pakiet, ot i cala filozofia