  • Data: 2012-10-14 12:24:06
    Temat: Re: iskra
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-13 23:19, onarjusz pisze:
    > Czy przyjmujecie mandaty, które zostały wystawione dzięki pomiarowi z
    > iskry? Czy pomiar Iskrą który był dokonany gdy obok mnie był drugi
    > samochód jest miarodajny?
    Jeżeli Iskra ma legalizację, to d..a blada.
    Nieważne, że jest sporo przypadków, że Iskra pokazuje głupoty, ale ma na
    to papier. Można by się spierać przy ewidentnych przypadkach (kiedyś
    zmierzyli ciężarowego Jelcza na ponad 100 km/h a ten technicznie nie
    mógł jechać szybciej, niż 80).
    Co do pomysłu walki przed sądem, to co kto lubi.
    Rozmawiałem z gościem, który ma sędziego w rodzinie i ten mówi, że
    sędzia takimi sprawami nawet sobie głowy nie zawraca i tylko podpisuje
    to, co chce policja. Jak ktoś jest bardzo uparty, to może sobie
    popróbować sprawiedliwości w drugiej instancji.
    Jacek