  • Data: 2009-04-12 22:57:48
    Temat: Re: inteligentne liczniki energii ... do 2020 roku !?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ryjek pisze:

    > Poza tym jeszcze nikt nie powiedział na czym mają polegać
    > nasze oszczędności w tej zabawie.
    > Jedno jest pewne za te nowe zabawki na pewno zapłacimy
    > w rachunkach za prąd.
    > Ale co będziemy z tego mieli poza szczęściem urzędnika, że ma kolejną
    > zabawkę?

    Chociażby brak comiesięcznych (cokilkumiesięcznych) opłat za "ręczny"
    odczyt liczników - tak jest np. u mnie w budynku, gdzie ktoś z ZE
    rzeczywiście musi co jakiś czas się pofatygować i spisać liczniki 110
    mieszkań. Liczniki są na klatkach schodowych, indywidualnie zamykanych
    (po 5 mieszkań) i upierdliwość tego odczytu swoje kosztuje. Jeżeli
    licznik sam "zagada" z ZE to ja nie mam nic przeciwko. Oby nie kłamał. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/