  • Data: 2011-09-14 08:42:41
    Temat: Re: fotoradarowe pytanko
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 16:14:24 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale jak przyjeżdżam, to muszę się dostać do Śródmieścia... A tam na
    > pewno AOW nie dotrę i - uprzedzając - wcale tego nie oczekuję.

    To wyjaśnia nam Twoje podjeście do Obwodnicy Śródmiejskiej ;)

    > Prowadzi zbyt daleko od Środmieścia.

    Ależ oczywiście. Ale dobrze się jednka stało że pomysłodawcy tego
    projektu nie mieli Twojego podejścia do sprawy w kwestii przebiegu tej
    drogi.

    > Ty też twierdzisz, że Strzegomska w stronę Śródmieścia się nie zatyka?

    RoMan - kiedy byłeś ostatnio u nas w mieście? Widziałeś ilość zmian w
    oragnizacji ruchu jakie nastąpiły np. w ostatnim półroczu? Miasto
    zmienia się w oczach - nie zawsze w dobrym kierunku, ale progres jest
    widoczny na każdym kroku (myślę o sytuacji drogowej).

    Co do Strzegomskiej - przy całości jej modernizacji (widziałeś jak ona
    teraz wygląda?) jest jednak miejsce gdzie wielopasmowa jezdnia zbiega
    się do "wąskiej dróżki" - tam czasami występują spiętrzenia. Ale bez
    dramatu - sznur aut sobie po prostu sunie do przodu.

    > Ale do Powstańców to się akurat przyznałem do sklerozy! Autentycznie
    > tym "rondem" od ładnych paru lat nie miałem okazji jechać.
    > No, kwa nać! Tutaj już powinieneś rozpoznać retoryczną przesadę.

    Ależ wyczułem Twoją intencję. Dlatego pozwoliłem sobie na reakcję ;)

    > Co
    > nie zmienia faktu, że zatrzymanie się na wczesnym czerwonym we
    > Wrocławiu grozi koniecznością remontu bagażnika a na pewno zazwyczaj
    > jest się obtrąbionym. A już zatrzymanie się na żółtym powoduje totalne
    > spienienie z tyłu. Ja po tym odróżniam Wrocławiaków od innych -
    > Wrocławiak na żółtym się nie zatrzyma, nawet wtedy, gdy ma taką
    > możliwość bez gwałtownego hamowania. Zaprzeczysz?

    Tak, jestem Wrocławiakiem i zatrzymuję się w takich sytuacjach w sposób
    przewidziany prawem i zdrowym rozsądkiem. Z tego co wiem Kenickie i J.F.
    czynią podobnie ;)
    Co oczywiście nie oznacza, że takich zachowań (w sensie olewanie żółtego
    światła) u nas nie ma - ale to kwestia braku poszanowania prawa jako
    takiego wskutek m.in. braku przeświadczenia tych ludzi o nieuchronności
    kary. Tak się dzieje po prostu w całym naszym kraju, a WRC nie jest
    wcale jakimś wyjątkiem.

    > Nie - tyle razy piszę: czas umierać! ;)

    :)

    --