  • Data: 2011-09-14 13:52:19
    Temat: Re: fotoradarowe pytanko
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 09:10:30 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale ja mam zastrzeżenia tylko do nazwy a nie do przebiegu...

    Kiedyś nawet pytałęm znajomych z czym kojarzą nazwę tej drogi - nikt nie
    wymienił Śródmieścia. Ale może to była za mała próbka respondentów ;)

    > Ostatnio? Jakoś wiosną.
    > Ale ja nie opisywałem zmian ostatniego półrocza - nie jestem
    > kronikarzem wrocławskich drogowców.

    Ale ja nie o to zapytałem.

    > A czasem sobie po prostu stoi. Tak jak ja utknąłem na wysokości
    > Białoruskiej. Jak za starych czasów, sprzed estakady.

    Tyle, ze teraz oprócz estakady nastąpiły tam dalsze zmiany...

    > [...]
    >
    > :P

    > Jassssne. Tak samo jak kierowcy z Wałbrzycha się nigdy nie
    > przyznawali, że jeżdżą tą swoją Wrocławską jak ostatnie
    > [autocensored] :(

    :)

    > Ja naprawdę "trochę" Polskę przez te lata zwiedziłem. I - możesz mi
    > wierzyć - takiego braku szacunku dla czerwonego światła na
    > skrzyżowaniu, jaki okazują Wrocławiacy nigdzie indziej nie spotkałem.

    Mam odmienne zdanie. Ale niech tak zostanie.

    I tu dotknąłeś sedna!
    ;)

    --
    Pozdrawiam,