  • Data: 2011-09-14 09:10:30
    Temat: Re: fotoradarowe pytanko
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Seba,

    Wednesday, September 14, 2011, 8:42:41 AM, you wrote:

    [...]

    > Ależ oczywiście. Ale dobrze się jednka stało że pomysłodawcy tego
    > projektu nie mieli Twojego podejścia do sprawy w kwestii przebiegu tej
    > drogi.

    Ale ja mam zastrzeżenia tylko do nazwy a nie do przebiegu...

    > RoMan - kiedy byłeś ostatnio u nas w mieście?

    Ostatnio? Jakoś wiosną.

    > Widziałeś ilość zmian w oragnizacji ruchu jakie nastąpiły np. w ostatnim półroczu?

    Ale ja nie opisywałem zmian ostatniego półrocza - nie jestem
    kronikarzem wrocławskich drogowców.

    > Miasto zmienia się w oczach - nie zawsze w dobrym kierunku, ale
    > progres jest widoczny na każdym kroku (myślę o sytuacji drogowej).
    > Co do Strzegomskiej - przy całości jej modernizacji (widziałeś jak ona
    > teraz wygląda?) jest jednak miejsce gdzie wielopasmowa jezdnia zbiega
    > się do "wąskiej dróżki" - tam czasami występują spiętrzenia. Ale bez
    > dramatu - sznur aut sobie po prostu sunie do przodu.

    A czasem sobie po prostu stoi. Tak jak ja utknąłem na wysokości
    Białoruskiej. Jak za starych czasów, sprzed estakady.

    [...]

    > Ależ wyczułem Twoją intencję. Dlatego pozwoliłem sobie na reakcję ;)

    :P

    > Tak, jestem Wrocławiakiem i zatrzymuję się w takich sytuacjach w sposób
    > przewidziany prawem i zdrowym rozsądkiem. Z tego co wiem Kenickie i J.F.
    > czynią podobnie ;)

    Jassssne. Tak samo jak kierowcy z Wałbrzycha się nigdy nie
    przyznawali, że jeżdżą tą swoją Wrocławską jak ostatnie
    [autocensored] :(

    > Co oczywiście nie oznacza, że takich zachowań (w sensie olewanie żółtego
    > światła) u nas nie ma - ale to kwestia braku poszanowania prawa jako
    > takiego wskutek m.in. braku przeświadczenia tych ludzi o nieuchronności
    > kary. Tak się dzieje po prostu w całym naszym kraju, a WRC nie jest
    > wcale jakimś wyjątkiem.

    Ja naprawdę "trochę" Polskę przez te lata zwiedziłem. I - możesz mi
    wierzyć - takiego braku szacunku dla czerwonego światła na
    skrzyżowaniu, jaki okazują Wrocławiacy nigdzie indziej nie spotkałem.

    Każde miasto ma specyficzne zachowania kierowców. Warszawiacy jeżdżą
    na złamanie karku, nie bardzo przejmując się innymi. Wrocławiacy
    olewają światła, kierowcy z Wałbrzycha jeżdżą tak, jakby im płacono za
    godziny.

    A najgorsi są ci z Opola - jak nie mieli A4 i korkownicy (dla
    niepoznaki zwanej obwodnicą), to jakoś sobie radzili - bo inaczej się
    nie dało. Był styl jazdy bliski warszawskiemu. A teraz - wałbrzyszeją
    strasznie :( Przyjedzie taki wieśniak do Wrocławia, zapomni gdzie
    jest, zatrzyma się na wczesnym czerwonym - i jak na niego nie
    zatrąbnić i nie zahamowac za nim z piskiem opon? I potem jeszcze się
    skarży na grupach dyskusyjnych...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl