  • Data: 2013-05-18 00:16:20
    Temat: Re: dwa monitory a stara karta na agp z dvi i dsub.
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-17 20:12, jg pisze:
    > dzieki wszystkim za cenne uwagi.
    >
    > troche poczytalem. z naocznym stwierdzeniem czy sa dwa ramdac, czy jeden,
    > moze byc ciezko, bo chyba czasem (zawsze?) jeden jest wbudowany w glowny
    > uklad. tym bardziej, ze nie mam tej karty (jak bede mial to bedzie juz za
    > pozno). postaram sie o info co to za karta i poguglam.

    No raczej, biorąc pod uwagę że od ładnych paru lat praktycznie wszystkie
    karty mają 2x ramdac zintegrowany z gpu.
    Jeśli karta ma zarówno DSUB jak i DVI (w starych AGP niemal na pewno
    DVI-I) to na 99,9% jest na tyle nowa, że obsługuje niezależnie dwa
    monitory - to potrafiły już GF2MX. Ostatnie karty GF które obsługiwały 1
    monitor, to AFAIR GF2Ti mające standardowo zestaw wyjść DSUB + SVIDEO (z
    przejściówką na composite). Jesli karta ma DVI + DSUB to pewnie jest to
    coś od GF FX w górę.

    --
    /MB