-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: droga rowerowa a pierwszeństwo
Date: Sun, 7 Oct 2018 21:49:43 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <ppdo0o$uu9$1@node2.news.atman.pl>
References: <pot9pb$2qdl4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<potc02$mkh$1@node1.news.atman.pl>
<potp2u$2rgae$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<potq5i$vvo$3@node1.news.atman.pl>
<potvop$2rlch$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<pou0mp$bqd$9@node2.news.atman.pl> <pou345$jn8$1@node2.news.atman.pl>
<pp0a69$dqg$4@node1.news.atman.pl> <pp5nfj$ohv$1@node1.news.atman.pl>
<pp5qat$j7j$3@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1538941784 31689 89.69.207.111 (7 Oct 2018 19:49:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Oct 2018 19:49:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.2.1
In-Reply-To: <pp5qat$j7j$3@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2641092
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-10-04 o 21:40, Shrek pisze:
> No to masz pecha, a rowerzysta teoretycznie racje. Jedna z wielu
> sytuacji gdy rozsądek i odrobina uprzejmości i zrozumienia rozwiązuje
> problem, który przepisowo jest nie do rozwiązania.
Właśnie dyskutujemy o tym, że jest do rozwiązania. Polacy kochają
formalizację, a w tym przypadku jest ona możliwa. Jak pisałem - przejazd
rowerowy zawsze po zewnętrznej części skrzyżowania. Patrząc od środka
skrzyżowania - zawsze za przejściami dla pieszych. A dlaczego? Bo
przejścia dla pieszych są dużo szersze i zwykle auto osobowe ich nie
zablokuje w całości. Natomiast DDR - bez problemu tak.
Jasne, będzie przekonywał, że pieszy nie da rady ominąć bagażnika auta,
który jest na jego trajektorii. W końcu krok w bok i pozostanie mimo to
nadal w obrysie przejścia dla pieszych, to niewyobrażalna komplikacja
:-) Jasne, dla malkontentów życie to nieustanna walka.
Ja postrzegam problem zupełnie inaczej. Wiele przepisów PORD (i nie
tylko) dałoby się uprościć i zredagować w ten sposób by były
jednoznaczne. Tymczasem celowo (moim zdaniem) tworzy się zaplecze dla
działalności prawników. Kto ma lepszego: wygrywa. W lustrzanej sytuacji
mogą zapaść skrajnie różne orzeczenia.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.18 22:00 Shrek
- 09.10.18 19:44 Marek S
- 09.10.18 20:39 Shrek
- 10.10.18 14:08 Marek S
- 10.10.18 19:58 Shrek
- 11.10.18 21:31 Marek S
- 11.10.18 21:50 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?