-
Data: 2018-10-09 20:39:03
Temat: Re: droga rowerowa a pierwszeństwo
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 09.10.2018 o 19:44, Marek S pisze:
>>> Polacy kochają formalizację, a w tym przypadku jest ona możliwa.
>>
>> Chyba żartujesz. Może prawnicy i władza. Przeciętny Polak ma zawiłości
>> prawne głęboko gdzieś. I często słusznie.
>
> Właśnie nie. Jest dokładnie odwrotnie. Władza tworzy prawo aby
> podporządkować je regule "dajcie mi człowieka a ja znajdę paragraf na
> niego". Przepisy mają być mętne by można było je swobodnie naginać.
To jest raczej kwestia usiłowania bardzo dokładnego opisania każdego
możliwego przypadku. Jak chcesz opisać każdy i możliwie dokładnie to
potem są sprzeczności.
> Jasne, w wielu rzeczach trzeba uogólniać lecz w takich jak np.
> pierwszeństwo na skrzyżowaniu - zupełnie nie ma racjonalnego
> wytłumaczenia taki algorytm myślenia.
Ale tu sprzeczności nie ma. Ma ustąpić pierwszestwa rowerzyście, a
rowerzysta ma pierwszeństwo. Gdzie tu sprzeczność?
> Tak sobie przewijam grupę rowerową i nie natrafiłem tam na Twój nick.
> Możesz więc nie łączyć się ze mną w bólu nie rozumiejąc rowerzystów :-)
Przeglądaj dawniej - ktoś tam jeszcze siedzi?
> W ostatnim czasie, chyba nawet nie latach, zauważyłem bardzo pozytywne
> tendencje przy tworzeniu DDR. Nie dosyć, że stają się one równiutkie jak
> pupa niemowlaka (co i tak kolarzy nie przekonuje i wolą dziurawą
> jezdnię), usuwa się zakręty pod kątem prostym,
Też zauważyłem - w końcu zaczyna się budować drogi dla rowerow dla
rowerzystów a nie przeciw nim.
>i przenosić istniejące przejazdy rowerowe na zewnętrzną część
> skrzyżowań. Więc nie tylko ja dostrzegłem problem.
To robi się z innego powodu, pisałem już jakiego.
>> Za bardzo kombinujesz. Myślisz, że drogowcy i ustawodawca nie ma nic
>> lepszego do roboty, tylko ustawianie pułapek na kierowców na Bethowena
>> w Warszawie. Po prostu wyszło jak wyszło i tyle.
>
> Moim zdaniem to nie tak.
Ależ właśnie tak. To jest wyjazd z zadupiastej osiedlówki. Nikt nie
będzie wywijał ścieżki, tworząc dwa dodatkowe punkty kolizyjne z
pieszymi, tylko po to, żeby samochód blokaował przejście a nie przejazd,
a przez 99% czasu nie działo się tam nic ścieżka omijała nieistniejący
pojazd.
> I tak jestem pod wrażeniem, że krawężniki
> obniża się wszędzie na przejazdach. Pewnie ktoś właśnie jasno i prosto
> napisał to jełopowi w jakimś paragrafie.
Dokładnie - tak jest zapisane. Byłem świadkiem "zabawnej" sytuacji jak
inspektor przyszedł i kazał poprawiać krawężnik "bo moze być 1 cm
różnicy". Oczywiście ci kretyni odmierzyli dokładnie ten jeden
centymeter. Potem rozbierali jeszcze raz na równo, bo inspektor takiego
poczucia humoru nie miał:)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746