  • Data: 2018-10-11 21:50:28
    Temat: Re: droga rowerowa a pierwszeństwo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2018 o 21:31, Marek S pisze:

    > Ktoś akceptuje projekty w budownictwie zapewne.

    Projektant i sprawdzający.

    > Więc sytuacje szczególne
    > wystarczy scedować do akceptacji tego guru.

    Tu masz raczej ministra na myśli. Myślisz że minister nie ma lepszych
    rzeczy do roboty tylko zastanawiać się w setkach przypadków po której
    stronie ma iść DDR? A przecież to tylko promil promila zagadnień, które
    chciałbyś jednoznacznie regulować.

    > Przy okazji naszej dyskusji - właśnie natrafiłem na świeżo położoną DDR.
    > Jakaż była moja radość, gdy przejazdy dla niej położono po stronie
    > zewnętrznej skrzyżowań. Przypuszczam, że zapis, o jakim dyskutujemy
    > pewnie już istnieje bo jakoś nie dowierzam przypadkowi.

    Przypuszczam, że wątpię. Jeśli już to bardziej jako "dobra praktyka".

    > Chwila, czyli to, że większość DDRów ma przejazdy po wewnętrznej stronie
    > skrzyżowania jest jednym z tych absurdów. o których piszesz?

    Raczej nie.

    > A ja właśnie obserwuję coś dokładnie odwrotnego niż piszesz. Nowe DDRy
    > widuję już po właściwej stronie: czyli jezdnia->trawnik->chodnik->i
    > dopiero wtedy DDR. Pytanie: czy to tylko przypadek bo lokalny guru
    > drogowy akurat ma rower i z niego korzysta? Czy może jednak coś się
    > zmieniło w prawie?

    Zmieniła się "dobra praktyka" czyli moda.

    Shrek