  • Data: 2018-10-10 19:58:35
    Temat: Re: droga rowerowa a pierwszeństwo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2018 o 14:08, Marek S pisze:

    > Ale nie o każdym możliwym przypadku mówimy lecz o banalnych konkretach.
    > Są sytuacje, które da się jednoznacznie określić a nie robi się tego z
    > jakiegoś względu. O tym mówię.

    I jak to chcesz ująć, że DDR dla rowerów ma być dalej od skrzyżowania
    niż chodnik, żeby nie tworzyć absurdów w miejscach gdzie jednak powinna
    być z jakiegoś powodu bliżej?

    > Nie o to chodzi. Podałem grupę zagadnień jaką jest ruch na skrzyżowaniu
    > czy ich budowa, którą da się jednoznacznie ująć w przepisach.

    Zdziwiłbyś się jak dokładnie jest to rozpisane w rozporządzeniu o
    długiej nazwie dotyczącej znaków i sygnałów. Właśnie nadmiernie dokładne
    opisywanie prowadzi czasem do absurdów.

    > Mniej więcej tyle co tu :-)

    Żartujesz - na preclu? Myślałem, że umarł.

    > Gdyby ta ścieżka była od razu zaplanowana po właściwej stronie chodnika,
    > to nie byłoby trzeba wywijać.

    Jak popatrzysz na mapę, to wszyskie są bliżej jezdni. Pownie jest (był)
    ku temu jakiś powód. Prawdę mówiąc nie wiem jaki, ale nawet te nowe.
    WSzkoda, że nie mam drogowca pod ręką, żeby spytać, ale kiedyś jak
    miałem to odpowiedzi na niektóre pytania były zaskakujące i ...
    logiczne. Najśmieszniejsze, że potem sięzmieniało o 180 stopni i
    tłumaczenie przeciwne też było logiczne;)

    Shrek