  • Data: 2018-10-04 21:40:15
    Temat: Re: droga rowerowa a pierwszeństwo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2018 o 20:51, Marek S pisze:

    > Realnie sprawa wygląda tak, że Starowiejska jest ruchliwą drogą i
    > nierzadko długo się czeka. Jeśli czekasz w porywach kilka minut, to
    > rowerzysta będący 1km dale zdąży nadjechać i ofukać Ciebie - jak
    > wątkotwórcę. Więc widzisz gościa z 1000m ale blokujesz mu jednocześnie DDR.

    No to masz pecha, a rowerzysta teoretycznie racje. Jedna z wielu
    sytuacji gdy rozsądek i odrobina uprzejmości i zrozumienia rozwiązuje
    problem, który przepisowo jest nie do rozwiązania. Dzień jak co dzień, a
    w zasadzie co dziesięć minut (bo co tyle pewnie korzystam z czyjejś
    uprzejmości albo ktoś korzysta z mojej).

    Shrek