eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowado stockowców › Re: do stockowców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!
    not-for-mail
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: do stockowców
    Date: Wed, 11 Jul 2012 18:04:05 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <jtk85l$i2l$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4...@n...home.net.pl> <4ffbccae$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4ffd0e4a$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtjkrl$k49$1@inews.gazeta.pl> <jtjn1f$1f0$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 71.138.168.217-rev.hti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1342022645 18517 217.168.138.71 (11 Jul 2012 16:04:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jul 2012 16:04:05 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:891457
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-07-11 17:14:37 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    >> A używa się takiego badziewia wyłącznie dlatego, że jest to akurat
    >> najlepsze co można znaleźć (nierzadko - w określonym budżecie)
    >
    > Nie prawda. Używa się takiego badziewia, bo się nie chce zapłacić za
    > coś lepszego.

    Nooo. A ludzie kupują Dacie, bo się im nie chce zapłacić za Mercedesa,
    najzwyczajniej z czystego skąpstwa. Z tych samych powodów większość
    kupuje 600D zamiast 1Dx.


    > Ile kosztują te zdjęcia? I jaki to procent budżetu? Bądźmy uczciwi,
    > dziadujemy, to i dziadostwo dostajemy.

    Cycki opadają. Wiesz ile dokładnie kosztuje organizacja sesji z choćby
    przeciętnym fotografem? Ile to czasu i zaangażowania różnych ludzi
    pochłania? Zwłaszcza gdy np. w lutym potrzebna jest para spacerująca w
    słońcu po plaży? Lub w deszczowym listopadzie uśmiechnięci narciarze na
    ośnieżonym stoku? Przez naście lat pracy w reklamie przez moje ręce
    przeszły setki, jak nie tysiące zdjęć ze sztoków, więc plijz, przestań
    wygadywać dyrdymały. Budżet marketingu wbrew fantazjom coponiektórych
    nie jest workiem bez dna i są w nim określone, ograniczone środki na
    konkretne działania.

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: