  • Data: 2012-07-12 16:23:56
    Temat: Re: do stockowców
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-12 09:52:16 +0000, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Było parę konkretów, ale widzę, że czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka.
    Oho, zaczyna brakować argumentów.

    > To zupełnie bez znaczenia. Budżet jest podzielony na pozycje: druk
    > (przykładowo) 25000, projekt+zdjęcie+obróbka 5000. I w wielu
    > przypadkach choćbyć klękał przed klientem, nic tego nie zmieni.
    I bardzo dobrze. Taki jest budżet, taki jest produkt. Nie ma w takim
    budżecie odpowiedniego produktu.
    Amen.
    > Albo inny przykład: klient dostał fajnego lasta w Newsweeku, zamiast
    > cennikowych 40.000, zapłaci 15.000, ale last, jak to last, reklama ma
    > być na piątek do końca dnia w redkakcji. Temat zdjęcia: czteroosobowa
    > rodzina na słonecznej (pustej) plaży. Wyceń mi taką sesję, przypominam,
    > że dziś jest czwartek. Albo przytocz jakiś fajny tekst, jak napisać
    > klientowi, żeby spadał na drzewo i nie dziadował z kupowaniem lastów.
    To co, poza stockami już nie ma fotografii do kupienia? Przecież kto
    jak kto, ale właśnie ludzie od DTP powinni mieć najlepsze kontakty.
    Panie, tu jest takie foto za xx zł. No niestety kiepsko to wygląda, ale
    ten fotograf, tamten i jeszcze ze trzy nazwiska, mają odpowiednie, ale
    są drożsi xx *3.
    Koniec dyskusji.

    > Widzę że nie kumasz podstawowych przyczyn korzystania ze sztoków. Po
    > pierwsze CZAS, po drugie realna MOŻLIWOŚĆ zrobienia określonych zdjęć,
    > dopiero później CENA. Tym bardziej, że w niektórych przypadkach sztoki
    > z wieloma polami eksploatacji wcale nie wychodzą szczególnie taniej od
    > zlecenia sesji.
    Widzę że zupełnie nie rozumiesz podstaw wolnego rynku.
    Jeżeli jest kupiec, to jest i sprzedawca.

    Dlaczego upierasz się żeby kupić magic mouse w Tesco? Idź do iSpota.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam