  • Data: 2012-07-12 19:01:32
    Temat: Re: do stockowców
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-12 15:17:34 +0000, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Gdy tylko to możliwe - tak właśnie robię.
    No właśnie "gdy tylko możliwe", ale czasem nie możliwe i już.

    > Czyli nigdy w życiu nie kupiłeś czegoś nieoptymalnego, bo nie dało się
    > znaleźć nic lepszego w rozsądnych (co nie zawsze znaczy małych)
    > pieniądzach?
    Akceptuję produkt, taki jaki jest i w cenie jaka jest. Jeżeli pordukt
    mi nie pasuje z jakiegoś podowdu i mogę znaleźć taki jaki mi pasuje to
    go nie kupuję, kupuję ten inny.
    > I później nie irytowały Cię wady, których nie dało się uniknąć? W
    > fajnym świecie żyjesz, takim bajkowo idealnym. Gratuluję.
    Natomiast jeżeli coś mi nie pasuje, ale z jakiegoś powodu chcę to
    kupić, to akceptuję pewne niedostatki i nie rwę sobie z tego powodu
    włosów z głowy.
    Słowo kluczy w powyższym zdaniu to "chcę". Specjalnie nie napisałem
    "muszę", bo nie muszę.

    > Słowo klucz: cena. Jak w przykładzie z rodziną na plaży, który podałem.
    > Czy jest fizycznie wykonalne zrobić takie zdjęcie na jutro? Owszem,
    > jest. Ponosząc astronomiczne koszty, na które nikt przy zdrowych
    > zmysłach się nie zgodzi.
    Bezwzględnie.

    > Alernatywą jest rzeźba w kale.
    Nie, nie kale. Robisz tym co masz i już. Godzisz się na to zlecenie,
    przyjmujesz je i tylko od Ciebie zależy czy będzie to dla Ciebie rzeźba
    w kale, czy normalne zlecenie. Jeżeli to pierwsze to czas się
    zastanowić nad psychoterapią.

    > I to się właśnie robi. Ino po jakimś czasie taka śmierdząca robota
    > jakoś już nie dostarcza frajdy. A całkiem nierzadko wynika wyłącznie z
    > czyjejś bezmyślności (w dyskutowanym przypadku - fotografa).
    Zabić fotografa i zająć jego miejsce.
    Zburzyć markety i wielki przemysł i wrócić do XIX wiecznych metod. Były
    bardzo zdrowe, bo Twoje pieniądze miały władzę nad Twoim sklepikarzem,
    a pieniądze Twojego sklepikarza miały realny wpływ na produkt jaki
    oferował w swoim sklepiku.

    Sami sobie zgotowaliśmy taki los. Chcemy mieć wszystko na już i za
    jakieś drobne. My czyli wszyscy.
    I nie ma komu gęby obić za papier toaletowy w kiełbasie i prujące się
    spodnie za dziesięć złotych.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam