  • Data: 2012-07-12 14:39:31
    Temat: Re: do stockowców
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-12 13:51:46 +0200, Ariusz <a...@g...pl> said:

    > http://www.ruthenus.pl/klient/Ariusz/000-IS.jpg
    >
    > Zajęło mi to mniej niż 1m - w dobrej rozdzielczości połączenie tych
    > zdjęć zajmie nie więcej czasu.

    Brednie. Przy maksymalnych rozdzielczościach zajmie to znacznie więcej
    czasu. Już nie wspominając o drobiazgu, że zacznie być widoczna wyraźna
    różnica pomiędzy rozdzielczością zdjęć (pani z ciężarkami ma znacznie
    mniejszą głowe w stosunku do całości kadru). Wie o tym każdy, kto coś
    takiego robił, Ty jak widać lubisz opowiadać o czymć, o czym nie masz
    najmniejszego pojęcia.

    > Co do kadrowania zdjęć w taki a nie inny sposób o ile byś napisał na
    > grupie grafika, DTP,... bądź innej to może bym inaczej reagował tutaj
    > jednak piszesz do ludzi, którzy tak kadrują i nie wynika to bo mi się
    > tak ucięło ale wg. autora tak jest korzystniej dla zdjęcia.

    I ten autor najczęściej nie ma najbledszego nawet pojęcia jak jego
    zdjęcia są później wykorzystywane. Co udowadniasz tu każdą wypowiedzią.

    > Jeżeli uwagę ma zwrócić twarz, oczy to korzystne jest ciasne kadrowanie.

    Kadr w 95% przypadków i tak będzie inny niż na oryginalnej focie, więc
    cały wywód jest bezsensowny.

    > Choćby ze względu na to, że ogląda się miniatury i przy takim
    > wyświetlaniu łatwiej zainteresować potencjalnego kupującego

    Kolejna bzdura. Kupującego interesuje to, jak dane zdjęcie wpasuje się
    w jego projekt, najbardziej miszczowskie zdjęcie poziome nie nada się,
    jeśli akurat potrzebny jest takie do użycia w pionie.

    > Ale co ja będę ci tłumaczył ty wiesz najlepiej jakie zdjęcia powinni
    > robić fotograficy by się sprzedawały.

    Fakt, kupujący nie powinien mieć w tym temacie żadnego zdania, Pan
    Fotograf wie najlepiej czego oni potrzebują, nawet jeśli później tych
    projektów na oczy nie ogląda. Weeeeź.

    > Choć dziwne, że mimo uciętej głowy te zdjęcia sprzedawały się w
    > ogromnych ilościach czyżby pozostali narzekali na brak włosów.

    Są różne zastosowania, w tym takie, gdzie obcięta głowa nie
    przeszkadza. Gdyby zdjęcie miało nie obciętą, szanse na jego zakup
    wyraźnie by się zwiększyły. Naprawdę masz problem, żeby to przyswoić?

    > Napisz do aprowerów ze Stocków by odrzucali zdjęcia bez kompletnej głowy.

    Oni mają to z grubsza gdzieś, czy te konkretne zdjęcia się sprzedadzą, czy nie.

    de Fresz