  • Data: 2012-07-12 17:17:34
    Temat: Re: do stockowców
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-12 17:00:02 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > A co go to k... obchodzi jak będzie wykorzystane? Nie pasuje nie kupuj.

    Gdy tylko to możliwe - tak właśnie robię.

    > Kupujesz? Znaczy pasuje.

    Czyli nigdy w życiu nie kupiłeś czegoś nieoptymalnego, bo nie dało się
    znaleźć nic lepszego w rozsądnych (co nie zawsze znaczy małych)
    pieniądzach? I później nie irytowały Cię wady, których nie dało się
    uniknąć? W fajnym świecie żyjesz, takim bajkowo idealnym. Gratuluję.

    > Z grupy DTP, dyskusja nt. dobrze, szybko, tanio.
    >
    > Jeżeli priorytetem jest szybko, to albo nie będzie tanio, albo nie
    > będzie dobrze itd.
    > A widziałem jak właśnie dtp-owcy udowodnili, że da się zrobić bardzo
    > dobrze i szybko. Ktoś tam narzucił warunki brzegowe, które wg. niego
    > nie miały szans na dobrze i tanio. Dtpowcy udownili, że jest to
    > wykonalne, trzeba tylko chcieć.

    Słowo klucz: cena. Jak w przykładzie z rodziną na plaży, który podałem.
    Czy jest fizycznie wykonalne zrobić takie zdjęcie na jutro? Owszem,
    jest. Ponosząc astronomiczne koszty, na które nikt przy zdrowych
    zmysłach się nie zgodzi. Alernatywą jest rzeźba w kale. I to się
    właśnie robi. Ino po jakimś czasie taka śmierdząca robota jakoś już nie
    dostarcza frajdy. A całkiem nierzadko wynika wyłącznie z czyjejś
    bezmyślności (w dyskutowanym przypadku - fotografa).

    de Fresz