-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!usenet.goja.nl.eu.org!
weretis.net!feeder8.news.weretis.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: czy jak silnik bierze olej
Date: Sun, 02 Apr 2023 17:16:52 +0200
Organization: vw watercooled
Lines: 36
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<64293da5$0$9599$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: e...@f...pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: dont-email.me; posting-host="1d021ed7992a25b1dfb3299f21a3cad8";
logging-data="2688984";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/F2zKEWMqs2AprSBCOVi+AiDzvZAEYLGA="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:hnCLQMPIzVSrz6aqzuUji8RbLvk=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712642
[ ukryj nagłówki ]in <news:64293da5$0$9599$65785112@news.neostrada.pl>
user cef pisze tak:
>> Czy pobór 1.5L na 1000km da się wychwycić oczami, nosem?
>> Nie kopci, nie śmierdzi, rura nie brudzi palców.
>
> Chyba na 10tys, bo 15 litrów dolewki między wymianami
> najszybciej wychwycisz portfelem.
> 1,5l na 10tys to jest normalny ubytek pomiędzy poziomem max a min.
> Może trochę brakować jak dasz ostro po garkach pod koniec,
> ale dolejesz 0,5l i po sprawie.
Dobra już zgłupiałem hgw o co chodzi.
Jeździć obserwować, radio dać głośniej.
Było tak.
Przyleciałem z Anglii. Auto po 3 miesiacach stania.
Sprawdziłem poziom oleju. Niby było w połowie bagnetu.
(może z rurki zgarnałem tylko)
Przejechałem 370km. Sprawdziłem poziom oleju.
Było 2mm poniżej znaku minimum.
Wlałem dobre pół litra świeżego oleju. Pokazał sie poziom w połowie
bagnetu. Wróciłem do domu 390km. Sprawdziłem poziom oleju.
Bez zmian. Poziom nadal w połowie bagnetu.
Podłoże na noc karton zobacze czy olej kapie na ziemię.
--
Piter
#ZawszeGratem
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.23 17:31 LordBluzg(R)??
- 02.04.23 17:57 cef
- 02.04.23 21:32 Adam
- 02.04.23 21:48 cef
- 03.04.23 06:15 cef
- 03.04.23 08:41 J.F
- 03.04.23 08:45 J.F
- 03.04.23 09:15 JDX
- 03.04.23 09:58 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.23 10:04 J.F
- 03.04.23 12:57 J.F
- 03.04.23 14:45 Cavallino
- 03.04.23 18:21 J.F
- 03.04.23 22:17 PiteR
- 04.04.23 05:46 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=