    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: co to ma być? (żarówka filametowa wersja delux)
    Date: Sat, 19 Mar 2016 18:28:57 +0100

    Pan ToMasz napisał:

    > witam
    > żona mnie woła do kompa i mówi: Ty ostatnio szukałeś żarówki
    > filametowej, takiej?
    >
    > https://www.limango-outlet.pl/filamentstyle/zarowka-
    e27-globe-120-160-im-3987204

    > JAk zobaczyłem cenę 66zł to mi się odechciało, ale jak zobaczyłem że to
    > żre 40W i daje 160 lumenów, to myślę sobie to się nadaje "na główną" na
    > demotywatory elektryczne jakieś....

    Jak to co to ma być?! Wygląda po prostu na zwykłą żarówkę. Taką sprzed
    "spisku żarówkowego", który podstępnie ograniczył żywotność lamp do
    tysiąca godzin. Jest wielu takich, którym zawsze było tęskno do
    prostych niedogrzanych włókien wolframowych. Tutaj też wielokrotnie
    propagowali oni swoje poglądy i kazali oglądać filmy o tym. Podobna
    jest choćby do tej:

    http://polskierekordy.pl/rekord/najstarsza-zarowka-s
    wiata

    --