  • 1. Data: 2016-03-19 18:09:20
    Temat: co to ma być? (żarówka filametowa wersja delux)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    żona mnie woła do kompa i mówi: Ty ostatnio szukałeś żarówki
    filametowej, takiej?

    https://www.limango-outlet.pl/filamentstyle/zarowka-
    e27-globe-120-160-im-3987204

    JAk zobaczyłem cenę 66zł to mi się odechciało, ale jak zobaczyłem że to
    żre 40W i daje 160 lumenów, to myślę sobie to się nadaje "na główną" na
    demotywatory elektryczne jakieś....

    ToMasz

  • 2. Data: 2016-03-19 18:28:57
    Temat: Re: co to ma być? (żarówka filametowa wersja delux)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

> [...]
    >
    > JAk zobaczyłem cenę 66zł to mi się odechciało, ale jak zobaczyłem że to
    > żre 40W i daje 160 lumenów, to myślę sobie to się nadaje "na główną" na

    Jak to co to ma być?! Wygląda po prostu na zwykłą żarówkę. Taką sprzed
    "spisku żarówkowego", który podstępnie ograniczył żywotność lamp do
    tysiąca godzin. Jest wielu takich, którym zawsze było tęskno do
    prostych niedogrzanych włókien wolframowych. Tutaj też wielokrotnie
    propagowali oni swoje poglądy i kazali oglądać filmy o tym. Podobna
    jest choćby do tej:

    http://polskierekordy.pl/rekord/najstarsza-zarowka-s
    wiata

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2016-03-19 20:00:46
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2016-03-19 o 18:09, ToMasz pisze:
> [...]
    >

    > JAk zobaczyłem cenę 66zł to mi się odechciało, ale jak zobaczyłem że to
    > żre 40W i daje 160 lumenów, to myślę sobie to się nadaje "na główną" na

    Żarówki "vintage". Mogą być dekoracyjne

    http://www.aliexpress.com/w/wholesale-incandescent-f
    ixtures.html
    ;)
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 4. Data: 2016-03-19 20:28:13
    Od: Luke <l...@l...net>

    > żre 40W i daje 160 lumenów, to myślę sobie to się nadaje "na główną" na

    UE interesuje tylko, że nie żre więcej niż 99W.

    I na tym polega cały ten paradoks eko-rzeczywistości.

    L.