    From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: cigaj si na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz tek roku.
    Date: Wed, 16 Feb 2011 18:44:32 +0100

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4d5ae5cb$1@news.home.net.pl...
> [...]
    cigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku
    .html

    > Ciekawe ile osób to w ogóle przeczytało i ile wie co za
    > miejsce jest pokazane na zdjęciu. Tam gdzie ten samochód
    > się rozbił to nie ma S8, tylko jest wyboista i koleinowa
    > 3 pasmowa jezdnia. Jednak to nie problem dla pismaka
    > i pewnie niedługo dla trolli, żeby pisać, że trasy ekspresowe
    > są niebezpieczne.
    >
    > --

    Zasadniczo miejscowy beda wiedziele o co chodzi. Ale fakt ze no typowo
    gazetowe to jest.

    Tak w tym miejscu nie ma juz S8 i to w zasadzie nie nagle a od sporego
    odcinka.

    No coz glupich nie sieja.

    Natomiast jest niestety w tym jedno ale. W Warszawie nastawiali sporo tych
    betonawych barier a ich oznaczenie wola o pomste do nieba, sa pomalowane
    brudno zoltym kolorem, matowym. To powinno byc z daleka widoczne, ba jeszcze
    miec odblaski przymocowane a nie namalowane.
    Takie bariery sa ustawione na Wawelskiej przy GUS i tam notorycznie
    samochody sa na nich a duzych predkosci tam raczej nie rozwijaja.

    PZDr
    Adam