  • 1. Data: 2011-02-15 21:25:55
    Temat: Ścigają się na S8 - 216 km/h. Tragiczny początek roku.
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,9100183,S
    cigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku
    .html

    Tragedię to ja widzę w oznakowaniu i wykonaniu tej drogi, ale śmignąć
    220km/h spoko ;)

    p.

  • 2. Data: 2011-02-15 21:42:01
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Paweł W. pisze:
> [...]
    .html

    > Tragedię to ja widzę w oznakowaniu i wykonaniu tej drogi, ale śmignąć

    No nareszcie jakies straty w ludziach.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2011-02-15 21:46:56
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    cigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku
    .html

    > No nareszcie jakies straty w ludziach.

    to jest ta s8 co kosztowala 2 mld pln ? wypas.

  • 4. Data: 2011-02-15 21:47:04
    Temat: Re: ?cigaj? si? na S8 - 216 km/h. Tragiczny pocz?tek roku.
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-02-15 21:25, Pawe? W. pisze:
> [...]
    .html
    > Tragedi? to ja widz? w oznakowaniu i wykonaniu tej drogi, ale ?mign??

    Ciekawe ile osób to w ogóle przeczytało i ile wie co za
    miejsce jest pokazane na zdjęciu. Tam gdzie ten samochód
    się rozbił to nie ma S8, tylko jest wyboista i koleinowa
    3 pasmowa jezdnia. Jednak to nie problem dla pismaka
    i pewnie niedługo dla trolli, żeby pisać, że trasy ekspresowe
    są niebezpieczne.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 5. Data: 2011-02-15 21:58:19
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

> [...]
    > 3 pasmowa jezdnia. Jednak to nie problem dla pismaka
    > i pewnie niedługo dla trolli, żeby pisać, że trasy ekspresowe

    Dokładnie tak i to jest smutne :(. Z tego co w radiu usłyszałem dziś to
    wideoradar i 2 nieoznakowane radiowozy póścili, co by tych "piratów" ścigać.

    Pozdrawiam
    p.

  • 6. Data: 2011-02-16 10:31:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-15, Rychu <r...@a...pl> wrote:
> [...]
    > 3 pasmowa jezdnia. Jednak to nie problem dla pismaka
    > i pewnie niedługo dla trolli, żeby pisać, że trasy ekspresowe

    A dla "inteligentnego" gliniarza nie ma różnicy pomiędzy 130km/h a ponad
    200km/h :)

    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2011-02-16 12:26:54
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,9100183,S
    cigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku
    .html

    Ciekawe dlaczego paru ludzi w mundurach bulwersuje sie predkoscia
    kierowcow odmawiajac im wyobrazni, a cos takiego braku wyobrazni nie
    dowodzi:
    "Na wysokości ul. Słowackiego na Żoliborzu z ogromną siłą uderzył w
    betonową barierę na kończącym się pasie ruchu (...)"
    Podpowiadam, najlepiej jeszcze dzide wmurowac w ta bariere.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2011-02-16 18:44:32
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3 pasmowa jezdnia. Jednak to nie problem dla pismaka
    > i pewnie niedługo dla trolli, żeby pisać, że trasy ekspresowe

    Zasadniczo miejscowy beda wiedziele o co chodzi. Ale fakt ze no typowo
    gazetowe to jest.

    Tak w tym miejscu nie ma juz S8 i to w zasadzie nie nagle a od sporego
    odcinka.

    No coz glupich nie sieja.

    Natomiast jest niestety w tym jedno ale. W Warszawie nastawiali sporo tych
    betonawych barier a ich oznaczenie wola o pomste do nieba, sa pomalowane
    brudno zoltym kolorem, matowym. To powinno byc z daleka widoczne, ba jeszcze
    miec odblaski przymocowane a nie namalowane.
    Takie bariery sa ustawione na Wawelskiej przy GUS i tam notorycznie
    samochody sa na nich a duzych predkosci tam raczej nie rozwijaja.

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2011-02-17 01:07:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

> [...]
    > betonową barierę na kończącym się pasie ruchu (...)" Podpowiadam,
    > najlepiej jeszcze dzide wmurowac w ta bariere.

    Zastanawiam się co za szaleniec ustawia te bariery. Ostatnio pojawiły się
    też na Puławskiej koło wyścigów i od tej pory korek przed barierami stał
    się ze dwa razy dłuższy, a prawy pas do wiaduktu (zaraz za tymi
    barierami) pustawy...

    Komu przeszkadzało, że auta wjeżdżały na obszar wyłączony skoro robiły to
    wyłącznie w korku, gdy i tak wszyscy stali, więc zagrożenie żadne, a
    korek szybciej się rozładowywał?

  • 10. Data: 2011-02-17 13:25:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-17 01:07, to pisze:

    > Komu przeszkadzało, że auta wjeżdżały na obszar wyłączony skoro robiły to
    > wyłącznie w korku, gdy i tak wszyscy stali, więc zagrożenie żadne, a
    > korek szybciej się rozładowywał?

    Mnie jak zapierdalałem Puławską w stronę Piaseczna, a cymbał jeden z
    drugim wjeżdżał mi przed maskę w miejscu gdzie być go nie powinno (bo
    musiał sobie korek skrócić).

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com