  • Data: 2010-04-11 12:45:14
    Temat: Re: chcesz się ?cigać ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hps807$k5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hps76c$u56$1@news.onet.pl...

    > Nie zmienia to postaci rzeczy.
    > Pomyśl dobrze. Równie dobrze można by było każdą działalność podciągnąć
    > pod działalność twórczą.

    Każdą nie.
    A co konkretnie robi Płaszczyc, że twierdzisz iż to nie jest twórcza
    działalność.

    >Dla przykładu blacharz-lakiernik. On przecież także tworzy, gdyż to co
    >wykonuje jest niepowtarzalne, a każde jego dzieło jest inne.

    Jeśli robi rzeźby to i owszem.
    Poniekąd to co wychodzi odtwarzaczom przystanków z Zachodu to faktycznie
    jest rzeźba. ;-)

    Murarz to samo, ponieważ nie ma 2 jednakowo postawionych domów.
    > Dlatego przynależność do związku lub stowarzyszenia twórców i artystów
    > (one idą w parze) daje ten przywilej korzystania ze statusu twórcy lub
    > artysty.

    A ich brak go pozbawia?
    Co Ty nawijasz?
    Tak z mojego podwórka - programowanie jest działalności twórczą czy nie?
    Bo nigdzie nie należę.